COME AND GET ME BOYS!

okej ETT inlägg till innan jag svarar på frågestundsfrågorna (så du kan fortfarande fråga saker).

Iallafall.

Jag har haft så jävla torra händer på senaste tiden. Och nu med iförsej. ;)

Men ärligt talat så är dom som rivjärn.

ps: nu menar jag "överhanden" eller vad fan det heter. Man kan la inte ens vara torr på handflatorna? :O

IALLAFALL. Dom är såååå djälulskt torra. Så om jag skulle runka av en kille med mina överhänder så skulle hans snopp se ut som en sån där lång fläskfile man kan köpa i affärerna efter jag är klar. Allt skinn skulle bara rivits av.

Fast det var inte själva pointen med detta fina inlägg. Detta skulle vara ett TIPS. Har du också "händer som är så torra så att om du runkar av en kille så förvandlas hans snopp till en fläskfile" Då ska du smörja in dom med den här:

ah, eller om du har nått annat hemma så funkar la det. Typ handkräm. Fast det är dyrt.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback