FRÅGESTUND!

ärligt talat så är jag jävligt trött på folk som har en färdig kommentar som dom kopierar in i kommentatorsfältet och sänder i VARJE blogg. inte kul. inte kul alls

Det är typ dom kommentarerna jag får.

Jag skulle vilja ha en frågestund. Men det kommer inte funka.

Allt jag skulle få är typ "hur mår du?" ärligt talat.

Men vi kan ju testa med en frågestund (bara för att alla har det liksom)

FRÅGA VAD DU VILL!

ps: annars får jag ta någon annans frågor från nån annans frågestund. Det brukar bli kul. ^^

snälla gud ge mej några frågor!

KOMMENTARER
Postat av: Yoana

Söt blogg:D läget?

2010-01-13 @ 01:13:19
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Charlotta

det är första gången jag är här, så då frågar jag: vad betyder personerna som du har bilder på i headern för dig? antar att du är ett fan av idol-tove och han one tree hill killen och han andra eller?

2010-01-13 @ 13:56:43
URL: http://charris.blogg.se/
Postat av: elin

Haha , din blogg är otroligt nice .. du heter elin? eller gör du det? för det gör jag med nämligen. :D

Emh.. frågor..ömh..



Var i sverige bor du?

Hur gammal är du?

Vad brukar du göra när du vaknar?

Musiksmak?

Vad har du för färg på sockorna?

Hur många kuddar finns i din säng?

Skrynklar du eller viker du pappret när du är på toa?



Det får räcka.. :D

2010-01-13 @ 16:37:17
URL: http://itmustbeelin.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback