STÅR FEL I FACIT. LOVAR.........

än en gång small matteblocket och matteboken ner i golvet.

nu när uträkningen var helt obegriplig. och facit asså, vilket blufferi.

jag vet att det är så att dom som gör facit lägger till massa falska svar så att barnen i skolan ska ha fel. få IG i matte. inte få några jobb. ALLT för att inte dom ska bli av med jobbet sen när dom är skitgammla och helt onödiga.

för lets face it. JAG kan inte ha räknat fel! jag liksom, den bästa. innepersonen. elin. går bara inte!

ska gå och lägga mej nu. och imorn är jag vaknar. ska mattebokens alla tal sitta som en smäck i hjärnan min. annars får matteboken en omgång till.





 

godnatt lovers.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback