LAMPOOOOOOR.

heyheyheyhey!!!

förr förra veckan när jag var hemma hos far min så märkte jag att en av de tre spottarna i taket var sönder. synd tänkte jag.

nu när jag kom hit igen en vecka senare så märker jag att ännu en spot är trasig. synd igen tänkte jag.


men azzå. ganska coolt ändå. man tänker ju fan inte på det så jävla mycket när det väl är så mörkt som det faktist är i jämförelse med vad det ska vara.


men iallafall. har satt i två nya.

det känns som att jag har suttit och kollat in i solen i 5 dagar. 2 timmar har dom vart uppe.


snacka om skillnad på ljuset.

ELIN SAID LIGHT! AND THERE WERE LIGHT!


 

tjaråååå! nu ska jag gå och klippa mina tånaglar för att jag inte orkar måla på naglack på ytterkanten där det änna har skavts av lite.

 

smartgirl_16



KOMMENTARER
Postat av: Anonym

http://farm5.static.flickr.com/4131/4831977708_e98d392b33.jpg



Är det du? :D

2010-09-09 @ 16:21:14

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback