IPHONE - WORLD DESTROYER.

yo to you, the most awsomest bitches in the hole world. ♥

vet ni? världen håller på att förstöras.

och vad är det som förstör den? IPHONE!!!!!!!! jaaa, lovar! helt. sjukt.

för hey! om ni inte har missat det så kan man inte ha tele2 på iphone. (eller kunde inte iallafall?) vilket betyder att alla som skaffar en iphone byter från tele2.

och vet ni vad inget tele2 blir? inget comviq. och då aldså inga sms från mej.

och är verkligen iphone så vilktigt att det är värt att sabba hela min ekonomi för. naaaaah.



fast nu när jag tänker efter så finns det en chans att dom säljer comviq med iphone fresten. men vet ni vad folk säger då? "men det blir så dyrt med comviq".

jasså.. ÄR DET DYRT MED GRATIS SMS OCH SAMTAL?! nä. juste.

fast nu när alla byter så blir det ju dyrt.


fuck. fuck. fuck. fucking world destroyer.

KOMMENTARER
Postat av: Tele2

Hej Elin,



Du kan ha Iphone tillsammans med både Comviq och Tele2. Iphone säljs även via våra hemisidor www.tele2.se och www.comviq.se sen en tid tillbaka.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-10-28 @ 14:22:08

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback