TILL MATTEBOKEN: HEJ!

hejhejhejhejhejhejhejhejhej. gaaalet mycket hej!

ett förträngt minne har kommit tillbaks till mej. minnet innehöll vart min borttappade mattebok befann sej. låt mej säga sähär. har aldrig i hela mitt liv vart så glad av att ha hittat min mattebok.

men iallafall. matteboken befann sej under sängen. yeah! nu kommer jag också ihåg hur den hamnade där.

jag hade lagt matteboken på fönsterbrädan. sen när jag skulle sova så såg jag den och blev depp. för lets face it. det är en mattebok.....

jag somnade. vaknade mitt i natten. såg att matteboken hade fallit ner rätt ner i sängen och låg och trängdes mot väggen. är det stor chans att den kommer vara sönder vid morgonen om den ligger som den ligger hela natten. SVAR JA.


men lets face it. det är en mattebok...... LETS GO WILD. vandalisering=statusuppgradering i samhället.


det var historien om den försvunna matteboken.

ps: fatta idag har jag sprungit och hittat matteboken. duktig. aaaah.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback