PURE 36.

ey. sha.

min far och syster tränar små kidz i handboll. 9 åringar. och ibland brukar jag änna följa med och hänga med kidzen. för lets face it, 9 åringar är awsome!

iallafall. världens pinsamaste sak här va!

ni vet att kidz brukar ju alltid hålla på och skryta om längd och skostorlek och sånt. även domma kidzen.

vet ni vad en unge hade? 36! TRETTIOSEX!


jaja, inte så stort tänker ni. men vet ni vem som mer har 36?!

JAAAAAAAG! äckligt jobbigt att tänka på. han är 9 och jag är snart 17 och vi har samma skostorlek.

vi har liksom tillochmed bytt skor några gånger. and he looks fierce in my shoes.

ps: det var en kille som hade 43. skrämmande.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback