PÅTVINGAT ÄKTENSKAP OCH SÅNT.

sha sha!

nu har jag gjort samhääääääääääääällspluggeliplugg fan!

just nu är jag gift med min samhällsbok för att på fredag är det prov igen!

fast det känns som ett väldigt påtvingat äktenskap. jag vill egenteligen inte. men engerarerar mej ändå. fast får ingen respons från boken. inget tillbaka liksom.


juste. "Varje torsdag träffas hela regeringen för att diskutera viktiga gemensamma frågor."

man bah; AAAAAAAAH, SUUUURE DUDE.

seriöst. not.

vet ni vad jag tror dom gör. dom sitter där och spelar guitar hero och dricker sprit. logiskt aight?!



*loveless relationship*

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback