NOVELLSKRIVANDE.

hallå ellerrrrrrrr. ibland är jag förjävla rolig. i tisdags höll jag på att dö av skratt av min egen humor. wiard? ah.

men en kompis skrev till mej på facebook. vi skulle nämligen ha maskerad på skolan nästa dag.

LÄS!!!! (det fetstilta är jag)



EEEELIN

AAAAAAAAA GUMMAN!

vad ska du ha på dig imon?? :D:D:
SÄG DÅ

kläder. min kropp är liksom inte få fit att jag vill visa upp den för hela skolan. speciellt inte för lars. vad ska han tänka liksom. jag menar, ofta han vill ha en små fet tjej. jag är liksom redan skitkort. en nackdel. kan inte riskera att lägga på en till. då kanske han aldrig vill ha mej. nemen, om jag har kläder på mej så syns inte mitt fett lika bra liksom. bara om jag har tighta saker på mej. men jag brukar oftast inte ha det för som sagt.. då syns mitt fett. och då får jag dåligt självförtroende. och det är aldrig bra. ne, för det har jag sett på tyra banks show. fattar du att tjejer tar självmord pga dåligt självförtroende. SHIT! jag menar. och skär sej också. ledsamt!  
men iallafall. svaret på frågan blir kläder.

....

mohahaha.


ok. jag omformulerar min fråga...
VAD SKA DU KLÄÄ UUT dig till??

vänta, brb.
så.
jo.


SÄG DÅ
DJNJKFCNSJDZNsdjkfns


mina clazzmates frågade mej samma fråga. men svaret kom snabbare från någon annans mun än från min mun själv. vill du veta svaret från personen? klart du vill! jo. han sa; hon behöver inte klä ut sej för hon kan gå som hon är för hon ser redan så scräckinjagande ful. lite ledsen blev jag ju självklart. men sen kom ett till svar. inte från min mun självklart. men han sa "eller så tar hon bara av sej masken hon har på sej". lite ledsen igen. men jag är ju så awsome så jag nästan skiter i det. blir så mobbad om dagarna nuförtiden så är änna van. JA. fysisk och psykisk mobbing. även psykosocial.
men iallafall. svaret på din fråga är, vet inte. vet inte ens om jag överhuvudtaget ska klä ut mej.


Elin, är det du?? ;o
elr har ngn tagit över din hjärna
DU om någon SKA klä ut dig annars får du en fet SPARK i RÖVEN
OK????!
jag är faktiskt chockad. trodde inte du skulle skita i ngt så viktigt..

ja, asså det är jag. men ibland blir jag bara så jävla rolig så jag blir som i ett stim så jag måste bara fortsätta med det roliga jag gör. och btw för att svara på allt du skriver för att slippa den jävla skrivkrampen som jag faktiskt har i fingrarna nu, för lets face it. jag har skrivit några noveller nu. 1. om någon skulle tatt över min hjärna skulle den vara jävligt lycklig nu. 2. tror inte jag gillar anal sex så jag skulle tro att jag inte gillar att bli sparkad i röven. så ditt hot känns inte ett dugg frestande alls sötis. 3. okej.  4. grejen är så här. jag har inga maskerad grejjer. ALLS. och även fast jag skulle haft det så har jag inga liksom halloween skrämmande grejjer. och liksom. thats the point of halloweeen. SCAAAARY.

...
ok..
det är en maskerad

fattaru eller?! blir sjukt besviken om du liksom inte fattar. jag vet att liksom jag kanske pladdrar iväg ibland. men det är bara för ditt eget bästa. för att du ska lära dej att läsa.




gaaaaaaalet rolig tyckte jag att jag var. vettefan om ni liksom läser det rätt. om någon begär det så kan jag köra högläsning för er. :)

innomparantes. jag vet att några som jag känner läser denna blogg. så lars är ett utbytt namn.. vill bara inte att hela världen ska veta vem jag är kär i. :)


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

- hahahaha :)

2010-10-29 @ 20:22:17
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste dock fulla ut rumpan ganska mycket mer.. Kommer blir svårt tills i morgon.. hade vart sjukt skoj!:)

2010-10-29 @ 20:55:13
URL: http://sophiesoderqvist.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback