KANELBULLENS DAG!



hey.

ja, jag vill ha en ultrafet mage idag. och jag tänkte att den underbara älskade kanelbullsdegen skulle fixxa det åt mej.


för er som inte vet det så är det kanelbullens dag idag. HELLOOOOO, klart ni visste liksom. eller? ellerrr?! ELLER?!?!?!?

och för er som har missat det så är degen hela höjdpunkten på kanelbullens dag. ja, det och kanelbullarna sen.

men man SKAAAAAA äta upp halva degen. hur mycket än era föräldrar klagar på er så är det eran RÄTT att få äta upp halva degen.



om era föräldar misstycker på den punkten så forsla dom till meeeeeej. ska ta hand om dom jävlarna! ehe.. (:


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback