"DU ÄR KORT", AH.

/whine nu här lite va.

men vet ni hur många gånger om dagen jag får höra att jag är kort?


tremiljardesfyrahundraförtifyra gånger ungefär.

AV SAMMA PERSONER.

man bah. säg nått nytt. snälla.


"du är kort, du är kort, du är kort, du är kort, du är kort, du är kort".

idag fick jag faktiskt höra denna meningsuppbyggnaden.

"du är så kort så du har inga rättigheter".


man bah; hahahahahhahahhahahahhahahhahahahahahahhahah............................. hahahhahahahhahahahhahahhahahahahhaha. SHIT VA ROLIG DU ÄÄÄÄÄR! VAFAN GÖR DU HÄR. GÖR KARRIÄÄÄÄÄÄÄÄR!

KOMMENTARER
Postat av: NELLY

hur lång äru då?

2010-10-26 @ 19:57:45
URL: http://trottern.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback