/CARE PÅ RIKTIGT.

heeeeeeeeeey.

/whine lite här igen. (göra en ny kategori? svar ja)

galet störande liten notis hära nuva.

ibland när man ska blogghora lite och kommentera ihjäl sej så sitter man ju änna och klickar runt. och ganska ofta kommer det upp typ sånna hära inlägg;


"hej på er.

idag har jag vart i skolan. vi hade matte och gympa. nu är jag skittrött verkligen och jag vill verkligen bara gå och lägga mej men det går inte för jag har matteläxa.

idag köpte mamma en tröjja till mej den var fin. men nu ska jag gå och lägga mej. gonatt."


man baaah. ........ . . . .. /care.

seriöst. bryr mej inte ett jävla dugg. blir flipp. vad fan ska man kommentera liksom. typ, "okej. godnatt."

NÄH, för då uppstår man la inte som nån ultra kul människa. knappast. man skulle uppstått som mer intressant om man kommenterade /care. men uppstår då som värsta kaxarn.



skitkul att ni säkert kör /care på detta inlägget.


men vafan. /care.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback