VATTEN = KISSNÖDIGHET..

HEJ!

fan va skummt. förut kände jag med extremt sugen på vatten för jag inte hade druckit på hela dagen. (typ)

iallafall. har druckit typ 5 glas nu på en timma.

i vanliga fall skulle det tatt 3 minuter och sen bah "åh nej, kissnödig. ska jag gå på toa? näh, väntar 3 minuter till och tjänar tid"

men nu. ingenting.

vad gör man? kan ju inte riktigt gå och lägga mej. för MÅSTE kissa innan för annars kommer jag behöva gå på toa mitt i natten.

OCH NEJ! inte trevligt.

kommer ramla 6 gånger påväg dit. somna om på toan. vakna. slå hövvet i handfatet. svimma. vakna upp gråtandes. gå tillbaka till sängen. somna. och sen 1 timma senare vakna av väckarklockan.

nice natt. ♥

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback