TAGGAD FÖR 1 DECEMBER!

hello, jag är ju den mest julälskande personen som finns!

vet ni vad jag har gjort ikväll?

JO!

jag gick i sammanlagt 20 minuter fram och tillbaka i 15 minusgrader till ica för att köpa 3 liter julmust och en burk med pepparkakor.


63 SPÄNN!

galet kallt var det.

SEN! detta är det mest crazy med det..

för att få en bild att lägga ut här på bloggen och på fejjan så gjorde jag en fint komponerad bild i snön och sedan SATTE MEJ PÅ KNÄ i snön bara för att ta bilden.


varför gjorde jag allt detta kan man ju fråga sej?

JO, för att inatt så blir det den första fucking december och så är det fucking premiär för årets julradio.

ÄR TAGGAD!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback