QUEEN OF SNÖBOLLAR HÄR VETTÖ.

yoooooooo.

idag har säsongens första snö kommit. fan va fin den var! ♥


jag har gjort 2 snöbollar. kastat båda två. träffat med båda två.
(zkillz)

ville kasta dom i nacken på människan, men kom inte tillräckligt nära för att vara säker på att jag faktiskt skulle träffat. så chansade inte. ;D



iallafall. förut när jag skulle åka hem så slaskade det som fan i stan. och nu inatt kommer det frysa igen.

vet ni vad det blir då?

IS!

fatta vilken jävla halka det kommer bliiiiiiiiiiii!



jag kan säkert ta MINST en timma sovmorgon och säga att bussen inte kom först och sen var det skit mycket kööö och sånt tjafs.

ojojojoj va lycklig jag är.




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback