GEIR - OUT!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahhahahahha!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

geir åkte ut! OH YES BABY! ♥

äntligen åkte den gamla gubben ut. seriöst. gillade honom först. men sen han var den som gjorde att inte jimmy kom till finalerna så är han snor dålig.

OCH HAN GJORDE FAN SÅ DANIEL ÅKTE UT! GEIR SKA BRINNA I HELVETET.

shit va jag är en jobbigt elak person. men fan va kul att han fick åka hem på sin födelsedag. :) hehehe.



juste. tänkte skriva typ "hahahahahaha, geir åkte ut. lycka. ♥" på facebook.

men sen kom jag på att; fan, jag har ju honom som vän där.



fast alla gamla män som bär lila borde brinna i helvetet..

KOMMENTARER
Postat av: Alexandra

Visste vare bra dans!

Geir var ju bra!

2010-11-06 @ 09:36:51
URL: http://aleexandraz.blogg,se
Postat av: C A J S A

tuff blogg :D

2010-11-07 @ 15:32:40
URL: http://cajza.webblogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback