FYFAN FÖR ZACKE!

hey.

tyvärr. alla mina videobloggar är borta.

satt och skypade med min KÄÄÄÄÄÄÄRA kompis zacke. och han började ladda ner dom och sa att han skulle skicka in dom till extistenz.

vad är första impulsen? hjälp.

okej, bryr mej inte så mycket om vad folk säger. men jag har sett hur mycket folk hånar saker som ligger på extistenz. och hånad vill jag inte bli.

okej, andra impulsen. ta bort kontot snabbt som fan!

sen när jag gjorde ett nytt såg jag att man bah kunde stänga av alla videoklipp.

fan va olycklig jag är just nu.

aja, min nya kanal heter AttVaraKort.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback