DEJTINGTISDAG!

det är en fin dag idag. tänkte jag skulle fråga systern min om hon ville gå med mej ut och fota fina bilder.

men nej. innan jag ens han fråga hade hon skaffat en dejt.


jaha. liksom okej. dejta på en tisdag. dejting tisdag. borde införas! fan att jag slutar så sent på tisdagar dåå. :/

aja. eller en dejt kanske det inte var. hon ska träffa en snubbe som hon gick i samma klass med från 6:an till 9:an. dom har inte träffats sen hon slutade 9:an. och hon tog just studenten nu. (räkna själva)

dom skulle promenera lite och snacka.

hon sa (hennes egna ord): "ah, det är fredrik som man saknat mest sen vi slutade". fredrik is his name btw.

trevligt, trevligt. trodde det bara skulle vara vänskapligt liksom. men hon verkade lite nervös. några fraser som hon tog upp:

"han kommer tycka jag är jättetjock, jag menar förra gången han såg mej var jag ju jättevältränad"

"jag borde fägra håret, ärligt talat. halva mitt hår är min vanliga färg och den andra halvan är blond. vad tycker du?"

"åååh, jag hittar inte mitt läppglans (jag: haha, varför ska du ha läppglans?) mina läppar är jättenariga"

tror hon hoppas på kyssar och knull.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback