DAGENSUNGDOM ASSÅ..........

okej, det äääär ju faktist valborg och första maj nu. man SKA ju som tonåring faktist dricka. och jag vet att jag sa igår att jag inte ska.

men nu sitter jag här. och dricker. som fan. fy va full jag är. asså jättefull. lovar.

så alla tanter där ute i landet. ni kan ju börja sitta på era symöten med era vänninor och säga "dagens ungdom...". för nu när tillochmed självaste elin carlsson har ramlat ner i fylleträsket så är det vekligen alla ungdommar.



yäääääs. här sitter jag och super mej full på 0,7% cider. ensam. skitfull blir jag.

woooooooow, stoppa mej!! eller iallafall säg hur jävla cool jag ääär!!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback