TJEJLISTAN!

FRÅN FLÄNY BANÄNYS BLOGG!

Tjejlistan


1. Har du ett par rosa string? neeej. tycker string är oerhört obekvämt!
2. Vem var den senaste du pussade? mutter på kinden när hon kom och sa godnatt för en halvtimma sen. fast det kan vara en sak så var det min mobil som jag tappade bort och sen hittade igen.
3. Vad har du för bhstorlek? du, asså, nej. man fläker inte ut sånt för folk som bara vill läsa någonting trevligt på kvällen.
4. Trivs du med det? nej.
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? hahaha, typ inga. nej, men nu ska vi fan räkna *räknar* .. MINST 17. jag har typ asmånga som jag inte har nån jävla aning om vilka det är. ;D
6. Gillar du nån nu? oh yes. fråga bara min kära vän fanny asså. she have many parts of my lovelist.
7. Vad gjorde du inatt? haha, eeeh, sov. x)
8. Och i förrgår natt? sov.
9. Vad gör du innan du ska sova? tackar gud för sömnen och stänger av teven.
10. Kan du prata med din mamma om allt? nej. verklgen inte! ärligt talat så skulle det vara jävligt coolt att ha en gilmore mamma.. :D
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? ja. efter typ 3 månader. så dom inte skulle tvinga mej att göra abort. inte för jag tror dom skulle göra det.
12. Har du varit gravid? jag är det nu. ehe........... det är inte fetma. det är en gummianka.
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? ja, om jag skulle haft någon. ja.
14. Choklad eller glass? glass! ♥
15. Push-up eller T-shirtbh? push up. om jag måste välja mellan dom..
16. String eller hipsters? HIPSTERS FFS!
17. Klackskor eller sneakers? sneakers! även fast jag skulle vilja gå i skyhöga klackar hela tiden för att kompernsera för min längd.
18. Kjol/klänning eller jeans? uhh, gillar inte riktigt jeans. och så känner jag mej så tjejig i klänning och kjol älskar jag att ha. så då kan ni nog lista ut svaret nu? ^^

Tio fakta
1. Hemstad/ort - M-town. göteborg kan vi säga också. ;)
2. Hårfärg - råttfärgat&blondt
3. Längd - 153,8
4. Frisyr - kort och ovälklippt.
5. Ögonfärg - jag har ingen jävla aning! svårt att säga har jag fått uppfattning om när jag frågar folk.
6. Skostorlek - 35
7. Humör - fokuserad
9. Civilstatus - singel&sökande baby. ;)
10. Vänster eller högerhänt - höööööger (vänster är bara för töntar)

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? jaaaaaaaa, JP ♥
2. Tror du på kärlek? i do.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? bli kär i någon som jag verkligen verkligen verkligen inte skulle kunna få.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ja, JP förfan! hatar dej!
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? jaaaaaaaaaaaaaa, många tonårs pojkar som ligger och gråter just nu tror jag. typ, 100 000 stycken ungefär.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej. :P
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? hade inte chansen. JP ♥
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nähääeruu, längtar efter barn och sex 3 gånger om dagen!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? beundrare? asså, vet inte. kanske. ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? det heter "attraktion vid första ögonkastet" ^^

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? skulle vilja ha pengar och sen skulle jag köpa värsta outfiten. ragga. och hitta min soulmate.
2. Cider eller öl? euuuuh, öl är ju svenaäckligt. ;D så cider. :D
3. Dag eller natt? dag.
4. One night stand eller förhållande? förhållande.
6. Pepsi eller cola? COLA
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll
8. Färgfoto eller svartvita? måste man välja? färg om jag måste.. lööööv cåålåårz.
9. Telefonkontakt eller face to face? face 2 face. (H)
10. Bilddagboken eller myspace? myspace. bdb har jag alltid hatat.

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? tror inte det.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? ja, har inte alla skillsmässo barn det?
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? dum fråga. ja.
4. Har du hoppat bungy jump? nej, får svenont i magen bara av att åka balder.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? inga specifikationer här. men ja.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? nej, aldrig fått chansen. ;D
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? varje dag.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej, skulle känna mej så mobbad. nästan lika ledsamt som att åka till liseberg själver.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? JP ♥
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? every day.

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? yes mam.
2. Är du glad? ne, inte speciellt.
3. Är du fundersam? blev det på frågan nu.
4. Är du uttråkad? som fan!!!!!!! chatta med mej någon. [email protected]
5. Är du tysk? haha, nej. men har vart i tyskland en gång. och pluggat tycka i 4 år. och en pappa som jobbat där i typ 1 år. och så har jag en kompis som har bott där i typ 2 år. så jag är väl kanske lite tysk ändå om jag får säga det själv.
7. Är du italienare? si. eeeh, blev det fel nu?
8. Är du fransk? ooooooouiiiii! okej, nej. men jag har en annan kompis som går i franska. så lite är jag nog.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? neeej.
10. Gillar du någon just nu? hihihihihihihihihihihihihih. ♥

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? 23.59
2. Namn? elin
3. Vart bor du? va inte den här frågan just? ;D
4. Hur många barn vill du ha? två eller ett.
5. Vill du gifta dig? inte så viktigt men kanske det.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? rullar. ^^
7. Har du ätit sushi? tyvärr ja. :S
8. Favoritglass? GB:s lättglass i sånna dära 1:liters kartonger för 10 spänn. ♥
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? tvååå tror jag.
10. Humör? trött nu. fan va lång detta vaar.

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej. tyvärr säger jag. skulle vart rååligt.
2. Har du en hund? hade. :(
3. Sover du helst själv eller med någon? mej själv. jag sover så kontigt och kan inte ligga still. haha. ;D
4. Tror du på spöken? ibland.

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? OM jag skulle vilja. JA tack. det är inte ofta som någon INTE säger någonting om min längd.
2. Skulle du vilja väga mer? JAAAAAAA! okej, seriöst? nej.
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? skulle kännas både dyrt och onödigt.

Kan
1. Kan du röra på öronen? nej.
2. Kan du slicka dig på näsan? nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? är det samma sak som skela så kan jag det. annars nej.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? "elin, kan du plocka ur disken innan jag kommer hem?" "ehh, ah" 1 timma senare. mamma kommer hem "du skulle ju ta ut disken!!" , "eeeeeeeeeh..."
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? skulle börja prata med mej själv.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? yes i can.
7. Kan dina vänner lita på dig? jaaaa.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? jaaa, vill ha en!
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? nej. om det inte är någonting annat jag ska köpa för dom.

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? hela tiden!
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja.
3. Har du syskon? ja. -.- fan också.
4. Har du ljugit på någon fråga? eeeeh, ah. ;)
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? antagligen när jag var 3 och fråga vad sex var.
6. Har du varit full den här månaden? nej.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? lite faktist.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? yes, precis innan jag började med testet. ^
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? yyyyyä.
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej, snart så! ^^

Vem
1. Vem älskar du? du som läser detta. ♥
2. Vem kan berätta allt för dig? alla som vill!
3. Vem vill du bli full med? den som vill bli full med mej.

jag har börjat bli helt beroende av sånnahära listor. ;)

KOMMENTARER
Postat av: mathilda

sv: Jag har faktiskt inte köpt den ÄN, haha men vill så gärna, den finns på Weekday :D helt otroligt snygg! höhö<3



2010-03-03 @ 22:27:39
URL: http://ddomkanoszutantill.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback