SNÄLLA GE MEJ ETT HEMBITRÄDE!

HALLÅÅÅÅÅÅ TVÄTTTANTEN?!?!?!?!??!?!

var är duuuu?

okej, hon fanns inte ens. men vafan, vem ska tvätta mina panties nurå? dom är finito. inga kvar. alla ligger i tvättkorgen och bara väntar på att bli tvättade.

och jag kan vekligen inte göra som killar gör. vända dom utåinpå, vända tillbaks dom, vända dom så att lappen sitter fram, vända utåinpå och ha lappen där fram. 4 gånger liksom.

nej, jag vägrar. någon måste tvätta åt mej!!

så inatt kör jag porrigt. inga trosor under shortsen. ^^ YEEEEEEEEEEAH! (H)


over and out - 22.26

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback