REDOVISNING AV TVÅNGSFRÅGAN!

tja nu ska jag ha en liten redovisning av tvångsfrågan. ja, tvångsfrågAN. inga -or här asså.

endast en skicka in en fråga. kan ha vart en till. kanske. men fattade ine frågan där. haha.

men det var ZAMSOME som skickade in en fråga. ^^


svar: jag är en riktig facebook nörd så det första jag gör är att logga in på facebook. fast loggar typ aldrig ut, är alltid inne. jag läser igen mej på alla nya statusar och brustna förhållanden.

sen kör jag den normala ordningen i bloggläsning..


såhär ser det mestadels ut.
om jag inte är i skolan, för då kör jag lite mer neutralt. lite "jag bryr mej inte om vad folk skriver på facebook för att jag är så cool" looken




KOMMENTARER
Postat av: Zamsome

hahaha åh om jag inte redan hade legat ner hade jag ramlat ner på golvet av skratt

2010-03-10 @ 22:27:25
URL: http://zamsome.blogspot.com

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback