NEJ, USCH, FY!

ärligt talat. pepperonis är en av de äckligaste sakerna jag vet. skulle hellre ha kvar saltgurkan på cheesebrugaren än att äta pepperonis. (även fast jag aldrig äter cheeseburgare)

nejfyfan! käka en kycklingrulle nyss. och så ungefär i mitten av den hade dom fan lagt i en pepperoni i. så jag tog fan ett helt bett av den och höll på att spy.

dom kan ju fan inte bara lägga i sånna! fatta hur många som inte gillar dom. GAAH, va arg jag blir. det är exakt samma sak med cheesburgarna. majoriteten vill inte ha saltgurkan i. men ändå ska dom lägga i den.

ps: njut av bilden. när jag höll upp pepperonin så åkte all vätska från den ner mellan mina bröst. var inte så roligt.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback