MELODIIIIFESTIVAL! ♥

melodifestivalen är det bästa programet som finns. jag blir som lyckligast när jag kollar på det.

och varför har jag inte skrivit ett piss om det då?


jo, för iår har varit det SÄMSTA melodifestival året ever! knappt några bra låtar alls. och programledarna ska man ju inte ens snacka om. och deras manus ska man ju absolut inte snacka om.

men det finns några låtar som är GRYMMA som har tagit sej till final iår.



det är mina favoriter! hoppas manboy vinner. men tror vekligen inte det. dom som röstar i melodifestivalen (40+) är inte riktigt sånna som röstar på  hunkar med grymma låtar. säkert timotej som vinner. eller salem al fakir.

lyckos molly säger jag bara.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback