MAT, JA TACK!

tja blev färdig med läsloggen. UTAN hjälp. ^^ suprise, suprise. plus att jag bara behöve läsa typ 5 sidor till i boken. för jag kom på västa grymma sakerna att skriva.

nu sitter jag här och käkar rotmos. yeah, totaly. mos tjugo i elva is the shit!

jag är en liten såndära människa som inte riktigt bryyr sej när man äter sina mål mat på dagen. en hel kladdkaka till frukost? japp, det kör vi på. godis till frukost så man mår dåligt hela dagen sen? totaly! en hel kladdkaka till till middag? hell yeah! laga pannkakor klockan 1 på natten? YEAAAH!

bryr mej bara inte. vad har man liksom ungdomen till egenteligen? jo, att äta vad man vill när man vill och dygna varenda dag. ^^






KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback