MAC!

i början av ettan när vi fick våra datorer, så påpekade våran mentor att man verkligen INTE fick måla naglarna vid våra datorer. för att naglack innehåller lösningsmedel och det är jättefarligt för datorn för det fräter.

jag målar naglarna vid datorn varje dag. ehe.....

så är han väldigt noga med att påpeka hela tiden att vi absolut inte får äta eller dricka vid datorn. (förutom vatten)

varje dag sitter jag och äter vid datorn. ehe.....

"man ska ha respekt för vuxna"

jaodu. kanske man ska. och så ska man verkligen ha respekt för en 30 000 kronor dator. viktigare i min åsikt.


KOMMENTARER
Postat av: annaH

HAHAHA. Isåfall skulle min dator vart död för läääääänge sen. He is a LIAR!

2010-03-09 @ 22:20:37

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback