ERSÄTTNING FÖR ARN!

jag har inte läst en enda jävla blogg på 3 dagar nu. inte ett enda litet inlägg!

plötsligt blev jag jättetrött på bloggvärlden och hade verkligen ingen lust att sitta och läsa storbloggarnas fantastiska bloggar.

tänk nu hur många inlägg jag har att läsa ikapp!!!!!!

det här med att jag inte har läst någon blogg på 3 dagar käns just nu som ett stort misstag. kommer ärligt talat på flera år att läsa allt.

what to do, what to do? baaara att börja läsa.

uppdate: jag har börjat lite smått. läste igen mej på alla läsares bloggar och sen på några större bloggar. inte stora bloggar utan bara större.

jobbiga är nu att jag har sprungit idag och har ingen ork att bli irriterad på dumma bloggare. tar det imorn. kommer ha 4 dagar efter mej. suck. suck. suck.

KOMMENTARER
Postat av: mathilda

jag vill bli veckans blogg nästa gång!!! :D

2010-03-17 @ 16:27:32
URL: http://mathildaaenglund.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback