EHE.........

får bara fråga en liten liten pytte sak..

var det bara jag som fick en hel review på dolph lundgrens karriär på melodifestival finalen?


eeeeeeh, om jag får säga detta utan att skämmas så trodde jag att han var värsta boxningsproffset. sån som typ paulo roberto. plus att han var grym på karate.

men nej, så vare ju INTE! han är ju skådis fick jag reda på. att han var homie med rocky i rocky filmerna. herregud, herregud, herregud. och att han sa nått känt citat.


har aldrig sett på rocky filmerna. sämsta generen typ. börjat se på den i typ 3 minuter. sen var det off knappen som gällde på teven.

fast en sak var ju rätt, för jag fick också reda på att han var faktiskt grym på karate.

 

fett coolt. (H)

 

 

tycker jag inte nej!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback