CONVERSE IS OVERRATED!

hallo lovers igen. (:

det går ju runt väääldigt mycket folk på stan med converse nuförtiden. en fjärdedel i bambakön igår hade converse på sej. det är ganska mycket ändå.

men asså, varför ska man ha just converse? varför inte vanliga sneakers bara? ärligt talat så orkar jag inte lägga ut 700 spänn på ett märke. när jag kan lägga ut 200 spänn på ett par utan mäke.

så nu köpte jag ett par. och självklart så la min syrra den första kommentaren på det imorse.


- varför har du fejkconverse?

asså, ärligt talat måste man ju fan inte ha converse..



KOMMENTARER
Postat av: Kaji

Vilka små fötter du har! ;D

2010-03-13 @ 18:14:04
URL: http://kajis.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback