BIG PROBLEM!

ärligt talat så tror jag att jag har världens sämsta kondis. det är fan pinsamt att bli anfådd så lätt som jag blir. och behöva ta djupa andetag bara för att inte flåsa liksom.

blir apanfådd när jag går från spårvagnen och in till skolan. från scandinavium till bergakungen minus lite. typ hälften av det kanske. 50 meter eller nått!!!!!


och när jag går upp för trappor är det ännu mer pinsamt. en trappa så andas jag som om jag har sprungit ett marathon.


känns lite pinsamt ibland. men nu ska jag få värsta kondisen har jag bestämmt mej för. FIT FOR SUMMER 2010!!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback