ARN - TUMMEN NER!

det är ingen som har läst arn som vill göra några bokloggar åt mej eller? ni får en länkning. ;)

haha, nejmen. ärligt talat. arn är ju den tråkigaste boken jag läst tror jag. inte för jag har läst så jättemånga. menmen.

TUR att jag lånade den som ljudbok. sitter och lyssnar på den nu. suttit i över 1 timma nu. flera gånger har jag vart tvungen att vekligen spärra upp ögonen så jag inte ska somna.

sicken jävla tur att jag är kvinna och kan kombinera nytta med nytta. jag försöker slå mitt rekord i bubble spinner samtidigt. går bra. (Y)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback