SKA VI RIVA HELA HAKET, SÅKLART!

någon som är sånt dära asstort fan av petter?

iallafall, jag kollade just på senaste schulman show (♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥) och där var han med.

och han är faktiskt jävligt rolig. har kollat och lyssnat på ganska många intervjuver med honom och han är en skön snubbe som iallafall inte jag skulle tacka nej till att hänga lite med.

men så började jag tänka på hans musik. och jag kommer fan bara på en låt som han har gjort. 2 kanske. fast den andra kommer jag inte ihåg hur den går.

men jag kommer ihåg
"såklart". bara för att jag och min kusin satt och sjöng den heela tiden när vi var i grekland för hundra miljoner år sen.

sen finns det inget mer av hans musik i mitt hövve.

tragiskt. han är ju en legend.



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback