NÄSTSISTADAGEN OUTFIT!

nu tycker jag vi firar min näst sista dag i skolan. fan va jag tjatar. men fan vad glad jag är.

ledsen också. roliga prickar vi har i min nuvarande klass. och nu ska vi byta. :'(

men jag satte iallafall på mej något fint idag för att fira. GLITTRIGA LEOPARDLEGGINS! awsome! inte för att det är sånna dära som jag bara sätter på mej vid speciella tillfällen. men balla är dom.

sen har jag också på en väst som man inte får tvätta (!!!) den har jag bara haft på mej på julafton i julas.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback