LISTOR. ÅHH. LISTOR.

LAYER 1: ON THE OUTSIDE.

Name: eeeeeeeeelin.
Birth Date: 24 december.
Current Location: göööteboorg. schalalalalaaa.
Hair Color: råttigt.
Righty/Lefty: rajt.

LAYER 2: ON THE INSIDE.
Your fear: spindlar och kackelackor.
Your dream of the perfect date: min dröm är ju att få en vältränad mage. så skratta så mycket så jag får ont i magen. ^
Goals you’d like to achieve: bli känd.

LAYER 3: YESTERDAY, TODAY, TOMORROW.

Your thoughts first waking up: åååååh, sluta låååt förfan!!!
Your best physical feature: min lilltå. sexig som fan!!!!!!!
Your bed time: när jag är trött. daaah.
Your most missed memory: förstår inte..

LAYER 4: YOUR PICK.

Pepsi or Coke: cåååla.
McDonald’s or Burger King: burger king!!!!! (H)
Single or Group Dates: asså, gud vad kinky det lät. fattar inte. single låter ju normalast ändå. :P
Adidas or Nike: adidas. ^^
Chocolate or Vanilla: vaniljjjjjj.
Cappuccino or Coffee: inte för att jag gillar nått av det. men kaffe isånnafall. ^^

LAYER 5: DO YOU.
Smoke: bara massa jointar hela tiin.
Cigarettes: nemen verkligen inte!!! nerdalert.
Smoke Pot: HELL YEEEAH.
Take showers: ja. (H) (H) (H) (H) (H)
Have a crush: jahahaha!!!
Like school: ungefär 3 timmar i veckan sammanlagt ja.
Believe in yourself: beror på vad jag gör fan. mina skämt tror jag på. mina skills tror jag på. mej i en brännbollsmatch tror jag inte på.
Believe what goes around comes around: HAHA. ja fan!
Believe everything happens for a reason: nej.
Think you’re a health freak: jaaa. det är därför jag är så fit som jag är. ;)

LAYER 6: IN THE PAST MONTH.
Gone to the mall: aaaaaah.
Been on stage: tror iiiiiinte.
Eaten sushi: aaaaaaaaaaah. faktiskt. ^^
Been hurt: jaaaaaaaaaaa'a.
Dyed your hair: nääääääh.

LAYER 7: HAVE YOU EVER.
Played a stripping game: näääääääää. inte vad jag vet.
Got beaten up: inte tekniskt sett. men man har fått tåla lite från mitt aggro till syrra.
Changed who you were to fit in: jahahahaha!! jag började sluta gråta hela tiden i typ 6:an för att det var änna ganska töntigt.

LAYER 8: GETTING OLD.

Age you’re hoping to be married by: 17.
Number of kids you’re planning on having: två.

LAYER 9: IN A GUY.
Best eye color: grööööön. åååh. :)
Hair color: blondiner!
Short or long hair: KORT FFS!
Fat or fit: FITTA KILLAR SKA JAG HA!!
Looks or personality: peeersonlighet. ;)
Fun or serious: jag vill att hela mitt liv ska vara som en enda stor humorshow!

LAYER 10: WHAT WERE YOU DOING.

1 MINUTE AGO: tänke jag på min humorshow. förbättringar. ^^
1 HOUR AGO: tappade mitt korttidsminne!
1 WEEK AGO: suckade.
1 YEAR AGO: HAHA. blev ihop med calle thiderman!!

LAYER 11: FINISH THE SENTENCE.
I feel: kissnödig.
I hate: när folk inte kan ta ett skämt och är så jävla känsliga hela tin!
I hide: mina tårar.
I need: KUK! nemen seriöst så behöver jag fan gå på toa. sen en kul skämt. sen en kyss. och sen behöver jag sova. aah.
I love: att kissa.

LAYER 12: FAVORITES.
Band: måånga fan! men oasis, bowling for soup, the wombats, är några av absoluta favvoriterna. (H)
Color: ååååh, RÖTT. ♥
Food: TACOSSSSSS!!!
Thing to do: kissa, sova, kyssas.

LAYER 13: RANDOM.
How long have you known your best friend?: ha ha. jag har känt henne i hela mitt liv. hon har tyvärr inte känt mej någonting.
When’s the last time you kissed someone?: det var i nån dröm någon gång. HA. alltid när jag gör sånna hära listor så har jag alltid drömkyssts precis innan.
What’s your middle name?: elisabet.
What are you excited for?: live kyssar imorgon. ^^^^^^^^^ ;)
Do you have any saved texts on your phone?: jag hade några jävligt roliga skämt och en busstidtabell och några roliga svar från 118100 men när jag bytte mobil så försvann dom. :(



SLUUUUUUT.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback