FESTISKRIIIIIIIIIIG!

dåliga ideer kom från min hjärna idag asså. massa av skolans festisar fanns kvar sen "picknicken". ingen ville ha mer.

och såklart "JA, VI HAR TÄVLING OM VEM SOM KAN DRICKA SNABBAST!!!"

yesyesyesyesyes!

upp med två festisar. två tävlanden. (en var jag dårå) börja dricka. ena deltagaren börjar fuska och hälla ut massa. andra deltagaren gör samma. ena deltagaren börjar spruta festis på den andra deltagaren.

IT IS ON BITCH!!!!

evigt springande med festis i högsta hugg och sprutade ner varandra med festis.

så nu har jag ett hår nerdränkt med festis. ett ansikte nerdränkt med festis. även händer, armar och rygg nerdränkt med festis.

konstigt asså. när min festis tog slut så ville jag ta en ny full att spruta med för bättre tryck. ogillades mycket av matteläraren. såg ut som att hon skulle mörda mej fan.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback