ERIK, YOUR A BITCH!

erik grönwall hade tatt bort mej från facebook. :(

fattar ni hur jävla glad jag blev när han accepterade mej från början?!

jag var en av hans 500 först. sen var jag en av hans 5000. väldigt speciell kände jag mej.

fick ta del av hans personliga fabuleska status uppdateringar "kolla in bloggen. erikgronwall.se/blog" och "jag spelar i nordstan idag, kom och kolla"

fint. :')

men nu hade han tatt bort mej. det är som att någon har höggit en kniv i mitt hjärta. VERTIKALT! (gör ondare)

VARFÖR ERIK?!

han kanske tog bort den.. hmm. aja, jag skicka en vänförfrågan till en falsk erik grönwall. bara för att namnet ska pryda min vänlista på facebook. ^^



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback