BLÄUSCHHHHHH!

jag hatar när man visar folk saker som är halvfärdiga. och man pointerar jättenoga flerahundra gånger innan att "DEN ÄR VERKLIGEN INTE FÄRDIG"

och sen får dom se den och så börjar dom pointera massa saker på den och då säger man "jaaa, jag vet men den är inte på något sett färdig" och sen babblar dom bara på ändå.

och så pointerar dom saker som man borde göra bättre som man redan hade tänkt göra innan. och sen går dom förnöjt bort. för att sedan framstå som experter sen när produken är klar.

när man ändå skulle ändrat dom liksom...

GAAAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAA!

KOMMENTARER
Postat av: Jag

Hey, vad tycker du om Paul Haukkas klädstil - tror du att jag har tolkat den rätt?

Passar Andys ord in på hans och Edies stilar?

Borde Stockholm inspireras mer av London?



Kom in i min blogg och tyck till.

2010-06-07 @ 11:48:30
URL: http://snostilen.se

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback