BENJAMIN urk WAHLGREN

kollade på så ska det låta (♥)

dom hade schlagerspecial och benjamin wahlgren var med. URK!

gillar inte grabben. gillar honom inte alls. inte många som gör det har jag kommit fram till nu på kvällskvisten.

han är typ som sveriges justin bieber. fast justin är bara hatad av killar. eller väldigt androgyna tjejer eller flator..


men benjamin är hatad av både tjejer och killar. i unga åldrar dårå. gamlingar tycker bara han är jätteduktig.

men jag tror att vi kidz hatar honom bara för att han är FÖR entusiastisk i allt han gör. och han syns ÖVERALLT. och han har en mamma som heter pernilla wahlgren. och han är en jävla bratunge faktist.

med mera.






KOMMENTARER
Postat av: Anonym

han gick på mitt dagis. Gick runt och rev folk och hade sig haha

2010-06-20 @ 00:46:15
URL: http://aliciawiden.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback