TÄNK SOM EN LOOSER.

jag blir så jääääääävla ledsen.

asså, på riktigt.

för att den senaste månaden har mitt vänantal på facebook minskat från 142 till 139.

TRE STYCKEN JÄVLA VÄNNER HAR TATT BORT MEJ!!!!

shit asså. vad gör man liksom. har ingen aning vilka det var.

men jag tror jag ska tänka: "om dom tar bort mej så förtjänar dom inte att vara i mitt liv"

jag tänker som en vinnare! (läs: förlorare)

nemen seriöst. det är bara loosers som tänker så. fast jag är ingen looser så det måste ju vara nått annat grejs.

ps:


hon här la till mej på facebook. ska man ta det som en komplimang eller? nej fan. jag ska fan inte lägga till någon som heter beata torvaldsson på min facebook jävel.



nu känner jag irritationen stiga innom mej. så. HEJDÅ.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback