HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ!!!!

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

vad gör niiiiiii? JAG chillar på liksom bah. håkan hellström underhåller mej. bra sällskap fan!

det var ett tag sen när vi hördes senast. shit asså.

detta har hänt:

  • min syrra har bränt sej nått så fullkomligt totalt skitmycket i typ förrförrgår och solbrännan har fan inte gått ner än.
  • ullared har vi besökt. 163.84. billigaste någonsin.
  • vi har ungefär spelat 50 omgångar chicago. varav ungefär 2 tredjedelar har vunnits av mej.
  • jag har köpt en antik mattadorhatt för 250 spänn.
åså lite till. men vafan. kommer inte på ett piss mer.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback