FRUKOST - NJAAAA. TVEK.

"ät frukost", "du måste äta frukost"

NEEEEEEEEEEEEEJ. FAAAAAAAN. HELVETEEE.

jag tänker fan inte äta någon frukost. det är bara nått påhitt från föräldrarnas sida för att dom vill att sina barn ska bli tjocka så att dom kan känna sej bättre till mods över sin egen kropp.

shit azzzzåå.

okej. nja. tvek på mitt argument kanske.


men jag tänker fan inte käka nån helvetes äcklig frukost med tort bröd och äckligt smör.

NEVER. IN. MY. LIFE.

jag kör på tandkrämen direkt baby.



shit va bilden skulle passa bra som en tandkrämsreklam. MHHHHHM. LOVE IT BABY! ^^


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback