DAG 1!

EN NYTAGEN BILD PÅ DEJ OCH 15 INTRESSANTA FAKTA OM DEJ.

 

den nyaste som fanns i mobilen. ^^

 

  1. jag hatar när folk berättar saker för mej som jag redan vet. det känns som att dom tror att jag inte kan nått. speciellt när dom fotsätter berätta när man har sagt "jag vet".
  2. jag hatar när folk sitter ensamna i bamba.
  3. jag tycker att nördar kan vara extremt heta.
  4. jag längtar tillbaka till högstadiet.
  5. jag läste tyska i 4 år. och fuskade mej till ett VG.
  6. när folk pratar på viktiga, jobbiga och svåra prov vill jag bara slå till dom.
  7. vissa i min nya klass står jag inte ut med.
  8. jag tycker jag är jävligt rolig.
  9. avundsjuka kommer lätt fram i vissa fall.
  10. det roligaste är att shoppa är jackor.
  11. jag har lärt mej sjukt mycket från one tree hill. om livet. och om vad som betyder någonting.
  12. jag tycker det är jättehemskt när folk skojjar om hemlösa och alkolister.
  13. ibland känner jag mej som king of the world och mår jättebra. men med bara en liten kommentar kan det tas ner och jag vill bara gå och gråta.
  14. jag kan inte bada i simbassänger längre. för många som kissar i dom.
  15. jag tycker rök från cigaretter luktar sjukt gott. så därför ska jag aldrig ens smaka på en cigarett. för jag är nästan helt säker på att jag kommer bli beroende.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback