TACK SYSTER, TACK!

igår så fick jag en genialisk idé att låta min syrra skriva någonting i min panna med en penna.

hon höll i en penna och jag bah "måla någonting i min panna" hon bah "vad ska jag måla då?" jag bah "skriv typ kuk eller nått" hon bah "okej"

fast precis innan hon skulle skriva det så sa jag "nej nej nej, jag skojja ju bara jue!!" fast då gjorde hon det ändå.

och vem vill att det står kuk i ens panna när man är hos sin farmor och famor egenteligen? x) INTE JAG!

så då fick hon göra det till nått annat sa jag..

MY SISTAH IS A GENIUS!




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback