STEFAN INLÄGGET - WAS FAKE LIKE KISSIE

YO FANS! :D

Nu måste jag bara säga en liten extra sak om mitt förra inlägg om min lärare. ;)



ja, iallafall. så. Detta var bara att inlägg som jag skulle ta bort sen men så glömde jag av det.

Varför? Jo, för att i multimedan skulle vi göra en powerpoint presentation av våra 5 favorit sidor på internet.

SJÄLVKLART
blev ju en av dom min egen blogg. Och för att fjäska som fan för lärarn var jag bara tvungen att skriva det. ;D För att vi skulle printscreena av sidan för att sedan kunna visa den i photoshop. ;)

fast han är faktist bra. ;P

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback