SLOW DOWN, RELÄÄÄÄÄX!

ärligt talat så stör jag mej som fan på folk som svarar så snabbt i groupkonversationer.

typ på facebook. så har man västa disskussionen på nåns status på facebook. och jag skriver typ aslångsamt för jag är jätte ringrostig. x)

ah, men iallafall så skriver man på nåns status och så leder det in i en liten konversation. Fler människor kommer in och så sitter man där och skriver.

sen när man har skickat kommentaren så ser man att massa andra har hunnit kommentera innan man hunnit skicka iväg. så då kommer den kommentaren helt fel!

stör mej som fan, för att man ser ju jättekonstig ut i andras ögon som inte fattar! x)

så kan folk sluta svara superdupermega snabbt på facebook.

för jag blir ärligt talat JÄTTESTRESSAD när jag kommenterar en staus med alla andra. ;)

och stress har vi fått lära oss i arbetsmiljön nu att det är inte bra. inte bra alls!



tack för mej, och tack för att just DU lyssnade.

*gör en buddah bugtackning*


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback