RAKA! RAKA! RAKA!

Jag har en kompis, eller nej ingen kompis för va överskattande det var. Och där var det fel ord, men kom inte på vad et skulle vara för ord. Där överskattande är skulle jag vilja ha ett ord som betyder "tro för stort om sej själv"

Kommentera om ni har nått ord som passar in.

Han har iallafall varit i ett land. Och lagt upp massa bilder från sin resa.

Hans brorsa var med och ni skulle sätt hans mage. Den biten under naveln.. Där raggarsträngen sitter. Han hade än. Fast ingen som man vill komma i kontakt med. Det var som att han hade dratt upp sitt könshår och satt det där istället.

Hoppas ingen känner igen sej. TJINGELING!


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

tack :D

2010-01-08 @ 02:31:55
URL: http://sih.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback