HEJDÅ IMAGE! :'(

Tänkte på en grej. Kanske skulle börja lägga ut dagens outfit varje dag.

Kanske skulle bli en liten modebloggare. Annars kommer jag ju alldrig bli nått. Vem fan vill läsa min blogg. Förutom några få som faktist har skrivit att dom gillar min blogg.

Och fan, jag skulle svarat på era fina kommentarer. Men glömde det. Tänkte "äh, gör det sen". Sen när jag kom på det en vecka efter så blev det försent. x) Aja, TACK! <3

Iallafall. Modeblogg. Ja, fan va stor febbs blogg har blivit liksom. Hon letar bara upp massa coola kläder och lägger upp dagens outfit. Och jag liksom ÄLSKAR HENNES BLOGG! :D Hon har sjukligt bra klädsmak! love it, love ut a lot!

Min blogg kommer aldrig bli nått stort om jag inte ändrar något drastiskt.

Fast fy fan va tråkigt. Jag älskar ju att skriva saker som ingen fattar. Ne, vafan. Jag ändrar på bloggen i smyg. Mer och mer åt kulbloggs hållet.

dagens outfit. Brallz från bulgaria. Och tröjja från någons gaderob. Pappas antagligen. (:



fejzluuck. ^^


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

du kommer aldrig lyckas

2010-01-03 @ 01:18:59
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: det är ju bra, så varför inte bara köra ditt egna race istället? Har du inte tanken på att bli stor, så kanske du blir det en dag.

2010-01-03 @ 01:22:22
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: maddie

Jag tycker man skall skriva om det som man brinner för. Blogga för din egen skull :)

2010-01-03 @ 12:29:24
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback