HAN ÄR DÖÖÖÖD!

Med skrift (tanke) på michel jackssons död i inlägget före. Så har inte jag skrivit nått. "åhh, rest in peace. han var min idol. jag växte upp med hans musik" inlägg. Så det kanske är på tiden. Är ju typ ett halvår sen. ehe...

Aja. R.I.P MJ. Ey, Gillade när darin sjöng bad i idol. Hade en michel jacksson skiva en gång. Eller det var mammas. Så så långt inspirerade du mej. ^^

Men jag ska berätta för dej michel att bara för att du inte nådde fram till mej så betyder inte det att du misslyckades. Nej serrö, min bästigaste kompis anna hon dyrkade (dyrkar fortfarande?) dej. Hennes favoritlåt var JAM! Jag tycker den låten suger, men vafan. Vem bryr sej om mina åsikter liksom.

du var bra iallafall. (: R.I.P

ps: fan va jag stör mej på folk som tog livet av sej för att han dog.


uppdate: fan va bloggning är ett bra sätt att hålla sej vaken på en dygning. :D

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback