TA BORT, BARA TA BORT!

jag hatar personer som lägger upp bilder på sina jävla husdjur! Några kort går ju bra. Men inte ALLA eller hela album.
'
För VEM, kan ni säga VEM som tycket det är innteressant. Iallafall inte en helt random person. En helt random person vill se tuttar eller festbilder eller bilder på nån som är jävligt snygg eller någon som är jävligt ful!
Men ingen vill se bilder på ditt jävla djur! 

So not intressting!

om man har ett husdjur som har dött går det bra. Eller om man har några bilder på den liksom..  

Men inte annars! Gillar inte att somna på mina dator. Det känns änna som att den ska gå sönder.





*sommnar*

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback