5 SECONDS, AND THEN YOU'RE OUT!

ska man äta upp en kladdkakebit som legat på golvet?

Jag bara undrar liksom. För asså, det är ju skiiitäckligt ändå. Massa äckliga fötter som har gått där liksom.. tur att ingen av mina familjemedlemmar har fotsvamp ändå.

Omen, iallafall. SKA MAN TA UPP DEN?! Gäller typ 5 sekundersregeln? Att om man tar upp den inom 5 sekunder så kan man äta upp den för bakterierna har inte hunnit komma upp på maten..

hur ska man tänka fan?

Kladdkaka är ju sveengott. Och nu ligger det en bit i köket och väntar på att jag ska äta upp den. Vågar inte äta den..

Så jag tänker inte äta upp den innan jag får ett svar från er readers! ;)


 

thinker pose.

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Hur desperat får man bli efter en kladdkaka?

2010-01-26 @ 13:41:54

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback